donderdag 18 september 2014

weeral stomme ikke en bloglovin

amai amai nu voel ik mij zo stom he.
Nu heb ik het voorpand van de birdie jurk uit de lmv af maar nu zie ik dat het achterpand ook uit twee hele stukken bestaat en nu heb ik ook vier stukken waarom kunnen ze niet in dat boekje zetten dat die patroondelen aan elkaar moeten geplakt worden. maar het zal wel draagbaar zijn zeker en de volgende dan perfect. en nu over bloglovin ik heb er eentje nu en ze zeggen als ik wil claimen dat ik deze tektst er moet plaatsen dus dat ga ik nu doen.<a href="http://www.bloglovin.com/blog/5975499/?claim=yptqx7bpz2m">Follow my blog with Bloglovin</a>. maar amai ik ga nu wat rusten heb hoofdpijn zit met een valling.
tot morgen.

1 opmerking:

  1. gelukt! :-) en jammer van dat achterpand :( Ze zouden dat er inderdaad wel wat duidelijker mogen bij zetten ...

    BeantwoordenVerwijderen